CQcentrum

  • Home

 

Úrovně CQ

  • Vytisknout
  • E-mail

Metodika CQ-Collaboration Quotient® v praxi

Účastníci se mimo jiné naučí

• postupy a metody k ověřování jednotlivých CQ úrovní

• vest školení „Empatická komunikace“ a „Belbin a tým“

• koučovat absolventy programu „Člen vysoce výkonného týmu“

• nastavovat interní systémy komunikace tak, aby poskytovaly informace pro zpětnou vazbu vzhledem k jednotlivým úrovním CQ

• poradit zájemcům o získání jednotlivých kvalifikací

 

Proces vzdělávání CQ kouče / mentora je rozdělen do několika etap:

1. Jednodenní školení - Úvod do metodiky CQ

2. Jednodenní školení - Systémy získávání zpětné vazby

3. Absolvování všech tří školení A,B,C

4. Spolupráce s lektorem CQcentra při realizaci školení A,B,C jako co-lektor

5. Samostatné vedení školení A a B za přítomnosti lektora CQcentra

6. Jednodenní zaškolení v práci s expertním software Belbin INTERPLACE

7. Spolupráce s lektorem CQcentra na assessment centru úrovně C

8. Samostatná realizace assessment centra úrovně C za přítomnosti lektora CQcentra

9. Závěrečná zkouška na úroveň D

10. Následně 1x ročně mentoring s auditorem CQcentra na základě půldenního náhledu na kurzu Empatická komunikace, Belbin a tým a assessment centra pro úroveň C.

Celý proces lze zrealizovat v rozmezí 3-6 měsíců. 

  • tweet
  • +420 602 711 915
  • ondracek@cqcentrum.cz
© 2016 CQcentrum. All Rights Reserved. Designed By WarpTheme
  • Czech (CZ)
  • English (UK)

Obsah

  • CQ-Collaboration Quotient®
  • Úrovně CQ
  • Přínosy CQ
  • Možnosti spolupráce
  • Kdo jsme a kontakt